fredag den 20. maj 2011

Åhh eksamensperioder - så travlt så travlt!

Kender du det, denne udegudelige tid på året, hvor vejret er perfekt og man ingen mulighed har for at nyde det, fordi man er super stresset over eksamener?
Det gør jeg.
Derfor har jeg. derfor på ingen måde fået denne blog op at køre, men det skal nok komme! Jeg er stadig ved at finde ud af præcis hvad bloggen skal indeholde, og da billede-håndtering så absolut ikke er min stærke side, tror jeg, at jeg drejer bloggen væk fra det.
Anyways, lige nu er jeg mega inspireret af Bob Dylan i hans unge dage...og så har jeg lige fundet denne blog http://www.deadfleurette.com/, som med sin minimalistiske tilgang og 5 piece french wardrobe filosofi har inspireret mig til at gå hjem og få ryddet ud i mit skab! Åhh det bliver hårdt - er jo SÅ dårlig til at rydde ud. Men nu skal det altså være! Hurra for at tage sig sammen - lad os se hvordan det går; challenge accepted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar