fredag den 20. maj 2011

En ostemad...

Kender du det, når man bare ikke kan få nok af ost? Det gør jeg....lige for tiden. Jeg ELSKER ost, og synes at en ostemad er noget af det bedste lige at smide indenbords! Det gør måske ikke så meget godt for mit "personlige brand"(det er sådan noget man lærer om på CBS, hvor herre bevares) og for min ånde, men det har jeg fuldt ud accepteret, og bor derfor i min egen lille (oste-)klokke, hvor ost bare er noget af det bedste der findes. Er det noget I kender til, det med at have en eller anden ting, som er lidt uncool, men som man bare synes er helt fantastisk?

I en helt anden boldgade, så glæder jeg mig lidt til imorgen...for imorgen har jeg bestemt mig for at jeg skal være den nye ejer af et par lækre støvletter fra shoebiz, en ny kalender fra et mærke jeg ikke kan huske hvad hedder og en notesbog fra moleskin. Ja ja ja det hænger ikke så godt sammen med, at jeg skal til at være minimalistisk og ihvertfald hen af 5 piece french wardrobe inspiration, men nu har jeg ville have disse ting længe, så det er sådan det bliver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar