onsdag den 20. april 2011

En præsentation

Uha, det tog mig så mega lang tid at komme igang med denne her blog. Det skyldes dels, at jeg er ved at skrive bachelor, og dels at min veninde ytrede sin meget stærke modvilje mod blogs; hun syntes blogger sætter sig selv op som guruer med ret til at fortælle 'sandheden'! Og nej, ikke sandheden om sig selv, men sandheden om hvad man skal spise, se ud, mene osv. Det fik mig til at spekulere (jeg læser selv masser af blogs, primært modeblogs, og jeg får masser af inspiration derigennem, men har aldrig opfattet nogen af bloggerne som 'guruer'), jeg er da vist så langt fra en guru, som noget kan være...kan jeg så godt have blog? Svaret er ja, men jeg kan hverken fortælle jer sandheden eller vise jer hvordan et hipt ung menneskes verden ser ud; fordi jeg ikke er noget hipt menneske, og jeg leder stadig efter sandheden hvorend jeg kan komme til det! Det var en længere smøre, og her får i så mig; i så rå udgave som jeg kan klare det lige nu.
Jeg
...bakser med at prøve at finde min stil (tøj-stil that is.)
....har en farlig masse læbestifter og lipgloss....og læbepomade.
....er indendørs Danmarksmester i overspringshandlinger
...jeg har ingen ide om, hvad jeg skal lave, når jeg bliver stor (er 23 år, måske var det på tide at finde ud af det)
...er kæmpe Beatles-fan
...er ufattelig god til at lægge puslespil (kan man blive professionel puslespilslægger?)
...synger ofte, men ikke særlig godt
...har en forkærlighed for Canada og alt canadisk
...jeg bor i en af verdens mest fantastiske byer, nemlig København
...elsker himlens mange farver
Til sidst er jeg bare usigeligt glad for at være til! Jeg har mange regnsvejrsdage, men solskinsdagene gør det hele værd.
Velkommen til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar