torsdag den 21. april 2011

Gul neglelak

Gul neglelak! Er simpelthen det næste neglelak-køb fra min side. Jeg er fuldstændig forelsket i den gule neglelaks tendens, og efterhånden er der en del mærker, der har lavet en gul neglelak. Jeg ved at Chanel lancerer en gul neglelak her til sommer, som jeg er sikker på bliver super hyped, som Chanel neglelakker så ofte bliver det. Problemet for mig er bare, at Chanel neglelak ikke har nogen form for holdbarhed på mine negle. Det er virkelig irriterende, men der går ikke mere end en dag, nogle gange kun en halv, før den lige så stille begynder at skalle - og den er jo ikke helt billig, så jeg har opgivet at købe Chanel neglelak.
Men mit favorit mærke indenfor neglelak, Essie, har også lavet en gul neglelak, faktisk flere. Jeg er mest til deres 'shorty pants', som ikke er for neon, men bare har den helt rigtige sommergule farve.

Hmm, måske skulle jeg bare købe den med det samme?....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar