lørdag den 23. april 2011

Vintage

Vintage - det lyder nok så yndigt. Jeg er en hat til at gå i genbrugsbutikker (som det hedder på dansk - knap så yndigt). Jeg misunder de piger, som finder smukke kjoler og andre skatte i det smukke vintage-univers. Jeg misunder dem langt ud over det acceptable. Men jeg bliver ved med at forsøge, for jeg VIL blive god til at spotte perlerne! Her er to vintage ting, som jeg faldt for hos Eltoft Vintage på amager, og som jeg allerede er blevet uhyggeligt glad for
En fin grøn ring lavet af en vintageknap - som Ole Henriksen ville sige: I love it!
God firser-strik. Sølvtråden gør det bare lidt mere festligt at strik på.

Nu vil jeg smutte ned forbi Eltoft Vintage og Smukt brugt (også på amager) på vejen hjem til mine kære forældre for at spise en masse god mad (mmmh påskefrokost!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar