onsdag den 6. april 2011

Typisk Mia

Ja ja, det er så typisk mig. Jeg har længe tænkt på at lave en blog, og den skulle så lige pludselig oprettes nu, en halv time før jeg skal ud af døren. Det er typisk min stil; en ide opstår i hovedet på mig. Jeg bliver mere og mere opsat på denne her ide, men får ikke lige taget mig sammen til at gøre noget ved den. Og så BUM, så tager fanden lige pludselig ved mig og så skal projekter søsættes her og nu! Det er en ekstremt dårlig arbejdsmetode skulle jeg hilse og sige, men ja ja, går den, så går den. Jeg tror lige, at jeg vil gøre mig færdig og hoppe på læsesal, og så kan jeg bruge dagen til at tænke over et ordentligt start-indlæg. Som Nynne (fra filmen) ville sige det: Velkommen i rodebutikken og rigtig god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar